Veelgestelde vragen over bestellen
Bestellen
1. Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen. In je winkelwagen kunt je het aantal aanpassen, producten verwijderen en waardebonnen invoeren. Let wel op, de producten die je in je winkelwagen plaatst, wordt niet (tijdelijk) gereserveerd.
2. In je winkelwagen en afrekenpagina kun je kiezen voor afhalen of laten bezorgen. Als je voor afhalen kiest, krijg je van ons een e-mail wanneer je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. Na deze mail nemen wij contact met je op om een afspraak te maken wanneer en hoe laat je de bestelling komt ophalen.
3. Controleer de bestelling, kies uw betaalwijzen en reken af in de beveiligde omgeving van Mollie mits u kiest voor betalen bij afhalen. Meer informatie over betalen vind je hier.
4. Binnen enkele minuten na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een bestelbevestiging in jouw mailbox. Ontvang je deze niet? Controleer dan je spambox. Staat de e-mail hier ook niet in? Neem dan contact met ons op.
Wanneer je bij ons in de webshop iets wilt bestellen, kun je uit de volgende betalingsmethode kiezen:
– iDEAL
– PayPall
– Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Maestro, PostePay en Cartes Bancaires)
– Bancontact
– Overboeking
– Apple Pay
– Betalen bij afhalen (contant of pin)
Meer informatie over betalen, vind je hier.
Je kunt proberen om je bestelling via PC of laptop te plaatsen i.p.v. mobiel of tablet. Indien je dan alsnog problemen ondervindt, probeer de cookies te wissen of gebruik een andere internetbrowser.
Ervaar je nog problemen met het plaatsen van je bestelling? Start de chat op of bekijk onze andere contactmogelijkheden.
Voorraad en levertijd
Op de productpagina, net boven de knop “Toevoegen aan winkelwagen” staat de voorraad vermeld. Hieronder vindt u een uitleg over bepaalde voorraad statussen.
– Beschikbaar via nabestelling: Het product is momenteel niet bij ons op voorraad, maar kan wel besteld worden. Je bestelling of desbetreffende product wordt dan in backorder geplaatst. Zodra het product weer beschikbaar is, gaan we direct met je bestelling aan de slag!
– Uitverkocht: Het product is (voorlopig) niet meer leverbaar en kan niet in backorder worden geplaats. Je kunt er wel voor kiezen je mail adres achter te laten. Zodra het product weer op voorraad is, krijg je van ons een melding!
De levertijd van je bestelling hangt af van de beschikbare levertijd en de door jouw gekozen vervoersmaatschappij.
Wij streven ernaar je bestelling binnen 72 uur te verzenden.
Indien je jouw wiel(en) zelf heeft samengesteld, hangt dit af van de grootte van je bestelling en de drukte bij ons in de werkplaats. Wij doen altijd ons uiterste best je wiel(en) zo snel en zorgvuldig mogelijk te vlechten en te versturen.
Indien je heeft gekozen bij het samenstellen van je wiel om je oude naaf te gebruiken, hangt de uiteindelijke levertijd af van wanneer wij jouw naaf ontvangen. Zodra wij de naaf hebben ontvangen, streven wij ernaar je bestelling binnen 72 te verzenden.
Indien je hebt gekozen voor extra service voor je naaf, houdt dan rekening met ongeveer 1 dag extra levertijd.
Kijk hier voor meer informatie over de levertijden per vervoerder.
Bestelstatus
Bent u benieuwd wat de status is van je bestelling? Wij houden je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling. Ontvang je geen e-mails van ons? Neem dan contact met ons op.
Zodra je bestelling klaar staat om naar u verzonden te worden, ontvang je van ons een e-mail met daarin de Track&Trace.
Indien u heeft gekozen voor afhalen, ontvangt je van ons een mailtje zodra uw bestelling klaar staat om opgehaald te worden.
Ophalen
Bent u benieuwd wat de status is van uw bestelling? Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Ontvangt u geen e-mails van ons? Neem dan contact met ons op.
Zodra uw bestelling klaar staat om naar u verzonden te worden, ontvangt u van ons een e-mail met daarin de Track&Trace.
Indien u heeft gekozen voor afhalen, ontvangt u van ons een mailtje zodra uw bestelling klaar staat om opgehaald te worden.
Problemen met mijn bestelling
Bestaat je bestelling uit meerdere producten? Dan kan het zijn dat je een product heeft besteld die in nalevering is. Dat betekend dat zodra het product weer op voorraad is, wij direct met de rest van je bestelling aan de slag gaan. Je ontvangt hier ook een aparte Track & Trace voor zodra de bestelling klaar staat om te verzenden.
Heb je product(en) besteld die wel op voorraad waren, maar die je niet geleverd heeft gekregen? Neem dan contact met ons op.
Zodra je bestelling klaar staat om naar je verzonden te worden, ontvang je van ons een e-mail met daarin de Track & Trace.
Indien je heeft gekozen voor afhalen, ontvang je van ons een mailtje zodra je bestelling klaar staat om opgehaald te worden.
Als je in de Track & Trace ziet staan dat je pakket is bezorgd, maar je bestelling niet heeft ontvangen, probeer dan eerst te kijken of jouw buren het pakket hebben aangenomen. Indien dit niet het geval is, neem dan contact met ons op en wij gaan het dan verder uitzoeken. Wij komen dan op een later moment bij je terug met een passende oplossing!
Annuleren
Mocht je jouw bestelling willen annuleren, Neem dan contact met ons op. Wij kunnen alleen je bestelling annuleren als het pakket nog niet ons magazijn heeft verlaten.
Zodra de bestelling naar je onderweg is, kunnen wij de bestelling niet meer annuleren. Je kunt het pakket weigeren aan de deur.
Je vindt meer informatie over retourneren hier.
Andere soorten vragen
Staat je antwoord hier niet tussen? Neem dan een kijkje bij de andere veelgestelde vragen, of neem contact met ons op.